torsdag 18. juni 2009

Klikkerfri


Som overskriften antyder, var det ingen spesifikk lydighetstrening i går. På den annen side anser jeg det meste hundene er med på som trening.


Yngstejenta har vært med på alle morgen-/formiddagsturene denne uka, så snart blir hun vel like sprek som meg.


I dag ble vi inspirert av en strålende sol, og gikk helt til Dalheim. Selv om minsten bæres en del av veien, blir også han ekstra sliten av en slik tur med mange nye lukter og spennende møter.


Jeg snakket med veterinær om Solan i går, og nå skal vi prøve å fjerne ett av immunosuppressivene han får. Men først må han bli stabil igjen. Det blir spennende å se hvordan det går. Kanskje har han rett og slett dels fått medisiner han ikke har hatt nytte av i over ett år. Jeg trøster meg med at det er gjort i beste mening.

Vi håper sola har tenkt å være her noen dager denne gangen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar